- Met de plaatsing van een bestelling ga je akkoord met de algemene voorwaarden en de werkwijze van Fanify en zie je af van de wettelijke bedenktijd;
- Elke bestelling kan geannuleerd of gewijzigd worden zolang de servers nog niet begonnen zijn met het leverproces van de dienst en/of product; voordat de levering definitief gestart is;
- Bestellingen worden binnen 24 uur verwerkt, mocht dit niet het geval zijn, kan je beroep doen op een terugbetaling, m.u.v. casuïstiek waar Fanify geen invloed op kan uitoefenen;
- Elk product is op eigen risico. Fanify is niet verantwoordelijk voor enige berispingen en/of blokkades van je account. Dit is gebaseerd op het feit dat wij geen duidelijk beeld kunnen schetsen van mogelijke historische gebeurtenissen met het account;
- Wanneer het gekochte product verdwijn(t)(en), is Fanify niet aansprakelijk. Wel zijn er mogelijkheden tot terugbetaling:
- Wanneer producten niet geleverd zijn moet er binnen zeven dagen een verklaring worden afgelgd van geen levering. Wanneer een product daadwerkelijk niet geleverd is, en dit binnen de redelijke termijn is aangegeven, zal Fanify een terugbetaling toekennen. Wanneer de niet leveringsverklaring niet binnen zeven dagen na aankoopdatum ontvangen is, zal Fanify er van uit gaan dat het product volledig en succesvol is geleverd;
- Wanneer producten, waaronder diensten, een vermindering of een afname kent, vult Fanify het verloren aantal kosteloos aan, mits dit binnen de aangewezen garantieperiode is die op elke productpagina aangegeven staat;
- De garantieperiode staat bij elk product aangegeven op de productpagina en bij afname of een vermindering vult Fanify het product gratis aan binnen de garantieperiode, tenzij:
- De gebruiker de gebruikersnaam verandert/aanpast;
- Wanneer er voor dezelfde content aankopen wordt gedaan bij een andere aanbieder;
- Wanneer de gebruiker zijn/haar account op privé zet;
- Wanneer een account incorrect is, of waneer een account langer dan 30 dagen op privé staat of niets heft geplaatst is Fanify in staat om het account op te schorten uit de systemen voor o.a. automatische producten;
- Tijdens betaling dien je een e-mailadres op te geven. Wanneer er problemen worden geconstateerd zullen wij dit e-mailadres gebruiken om contact op te nemen. Wanneer wij geen contact met je kunnen opnemen (bijvoorbeeld bij het invullen van een foutief e-mailadres) of wanneer je geen reactie geeft, en de leveringstermijn is verstreken, kunnen wij het aankoopbedrag niet meer storneren;
- Gekochte inhoud kan niet worden teruggedraaid;
- Tijdens het bestelproces kan je IP adres geregistreerd en bewaard worden zolang de volledige afhandeling en/of verantwoording van deze bestelling loopt;
- Persoonlijke gegevens worden nooit aan derden gegeven en/of verkocht. Hoe er met persoonlijke gegevens wordt omgegaan staat beschreven in het privacybeleid;
- Bij misbruik en/of fraude zullen wij in elke situatie aangifte doen;
- Het aankopen van onze producten is geheel op eigen risico. Dit geldt ook voor bedrijven en/of influencers. Mocht Fanify een boete opgelegd krijgen van het ACM, dan zetten wij deze boete door naar de klant die als bedrijf en/of influencer onze producten heeft besteld;
- Bij wijzigingen van gebruikersnamen tijdens het leverproces, of erna bij doorlopende producten, stopt deze met het leveren en wordt het product als ‘geleverd’ beschouwd. Er kan dan geen terugbetaling worden verricht;
- Bij een foutief opgegeven gebruikersnaam en/of link, zal de status voltooid worden. Door ons automatische systeem kan dit niet worden gewijzigd of teruggedraaid. Er kan dan ook geen terugbetaling worden verricht;