Helpcentrum

Contact

Heb je na het lezen van de FAQ nog vragen, heb je vragen over je bestelling of wil je een aanvulling aanvragen? Neem dan contact met ons op:

Kies eerst het product dat je wilt bestellen. Vul vervolgens het aantal in en de link naar waar de likes/volgers op geleverd moeten worden.

Voeg je bestelling vervolgens toe aan de winkelwagen en ga door naar het bestelproces. Doorloop hier de stappen door je naam en e-mailadres in te vullen en een betaalmethode te kiezen.

Zodra je bestelling is afgerond, wordt deze automatisch aan het systeem toegevoegd. De levering hangt af van het product dat je besteld hebt. De levertijden staan bij elk product vermeld.

Bij elk product staat de verwachte levertijd. Is jouw product binnen 24 uur nog steeds niet geleverd? Neem dan contact met ons op.

Bij elk product hebben staat een geschatte levertijd.

Nee, de profielen zijn niet echt, maar we leveren altijd profielen van hoge kwaliteit. Zo hebben de meeste profielen gewoon een profielfoto, een bio en enkele foto’s en uploads. Echter, zullen deze profielen niet heel erg actief zijn.

Nee, we hebben jouw wachtwoord niet nodig om volgers/likes e.d. te kunnen leveren op jouw profiel.

Als jouw account op privé staat, kunnen alleen volgers op jouw berichten reageren, liken of jouw account volgen. Het is dan onmogelijk om onze producten op accounts te leveren die op privé staan.

Al onze betalingen verlopen via Mollie, waardoor de betalingen altijd veilig zijn.

In Nederland hebben we de volgende betaalmethodes:

  • iDeal;
  • PayPal;
  • Credit Card;

In België hebben we de volgende betaalmethodes:

  • Bancontact;
  • PayPal;
  • Credit Card;

Nee, dit is helaas niet mogelijk.

Het bedrijfsmatig inzetten van online engagement is niet toegestaan. Hierdoor zijn al onze producten enkel voor persoonlijk gebruik. Bedrijven en/of influencers mogen daarom geen aankopen doen op onze website.

Mocht je als bedrijf en/of influencer wel inkopen doen op onze website, dan is dit geheel op eigen risico en de eventuele boetes die hiervoor staan, zijn voor rekening voor de klant.

Dat is helaas niet meer mogelijk als je een bestelling bij ons hebt geplaatst. Na het plaatsen van je bestelling wordt deze namelijk automatisch toegevoegd aan ons systeem, waardoor annuleren dan niet meer mogelijk is.

Als je toch je bestelling wilt annuleren, neem dan contact met ons op. We zullen de levering dan alsnog zo snel mogelijk stopzetten.

Ben je op zoek naar een product dat wij niet aanbieden of heb je een speciaal verzoek? Dien je aanvraag bij ons in op deze pagina, dan zullen we zo snel mogelijk met jou naar de mogelijkheden kijken.